آموزش صلح
اثربخشی آموزش صلح بر روابط بینفردی و انگیزهتحصیلی دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه [دوره 19، شماره 67، 1402]
آموزش معکوس
مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی و پایداری آن در دانش آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 1-25]
ا
اختلال در تنظیم هیجان
رابطه سیستمهای مغزی / رفتاری، تکانشگری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطهای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]
اختلال ریاضی
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه سوم دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]
ادراک از شیوه فرزند پروری
نقش تبیین کنندگی شیوه های فرزندپروری در پیش بینی خودناتوان سازی ادعایی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودکارآمدی [دوره 19، شماره 67، 1402]
اضطراب کرونا
فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تاب آوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]
اضطراب مدرسه
بررسی ارتباط عوامل تنشزای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجیگری دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 19، شماره 67، 1402]
الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]
امیدواری
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]
انگیزش درونی و بیرونی
آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]
انگیزه تحصیلی
اثربخشی آموزش صلح بر روابط بینفردی و انگیزهتحصیلی دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه [دوره 19، شماره 67، 1402]
اهداف پیشرفت 2×3
آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]
تحلیل کوواریانس
ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده های زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کمی کتابهای درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]
تکانشگری
رابطه سیستمهای مغزی / رفتاری، تکانشگری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطهای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]
توانایهای روانشناختی عملکرد ورزشی
پیشبینی آسیب پذیری روانشناختی عملکردی ورزشی براساس تنظیم شناختی هیجان و حمایتهای اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 72-101]
توسعه
پیوند بازی، آموزش و پرورش در مهدهای کودک: طراحی مدل بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402]
ج
جنسیت
فراتحلیل تفاوت های جنسیتی در انواع هیجان های تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402]
خ
خودشکوفایی
مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی و پایداری آن در دانش آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 1-25]
خودکارآمدی
نقش تبیین کنندگی شیوه های فرزندپروری در پیش بینی خودناتوان سازی ادعایی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودکارآمدی [دوره 19، شماره 67، 1402]
خودکارآمدی تحصیلی
آزمون برازندگی مدلی در رابطه بین خودکارآمدی تحصیلی، اهداف پیشرفت 2×3 و انگیزش درونی- بیرونی دانش آموزان متوسطه دوم [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 152-180]
خودناتوان سازی ادعایی
نقش تبیین کنندگی شیوه های فرزندپروری در پیش بینی خودناتوان سازی ادعایی دانشجویان با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودکارآمدی [دوره 19، شماره 67، 1402]
د
داده های زوجی
ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده های زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]
دانش آموزان ابتدائی
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402]
دانش آموزان متوسطه
مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی و پایداری آن در دانش آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 1-25]
دشواری در تنظیم هیجان
بررسی ارتباط عوامل تنشزای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجیگری دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 19، شماره 67، 1402]
دوره دوم ابتدایی
تحلیل محتوای کمی کتابهای درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]
ر
راهبردهای سازشیافته
پیشبینی آسیب پذیری روانشناختی عملکردی ورزشی براساس تنظیم شناختی هیجان و حمایتهای اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 72-101]
راهبردهای سازشنیافته
پیشبینی آسیب پذیری روانشناختی عملکردی ورزشی براساس تنظیم شناختی هیجان و حمایتهای اجتماعی در دانشجویان نخبه ورزشکار [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 72-101]
راهبردهای فراشناختی
مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی و پایداری آن در دانش آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 1-25]
رفتارهای پرخطر
رابطه سیستمهای مغزی / رفتاری، تکانشگری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطهای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]
روابط بینفردی
اثربخشی آموزش صلح بر روابط بینفردی و انگیزهتحصیلی دانشآموزان دختر دوره اول متوسطه [دوره 19، شماره 67، 1402]
روش چند حسی عملکرد ریاضی
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه سوم دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]
س
سیستمهای مغزی / رفتاری
رابطه سیستمهای مغزی / رفتاری، تکانشگری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطهای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]
ش
شادکامی
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]
شایستگی آموزشی
بررسی ارتباط عوامل تنشزای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجیگری دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 19، شماره 67، 1402]
ط
طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل
ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده های زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]
طرد همسالان
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402]
ع
عوامل تنشزای آموزشی
بررسی ارتباط عوامل تنشزای آموزشی و شایستگی آموزشی با اضطراب مدرسه با میانجیگری دشواری در تنظیم هیجان در دانشآموزان [دوره 19، شماره 67، 1402]
ف
فراتحلیل
فراتحلیل تفاوت های جنسیتی در انواع هیجان های تحصیلی [دوره 19، شماره 67، 1402]
فراتحلیل
فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تاب آوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]
ک
کاهش اهمیت تأخیری
رابطه سیستمهای مغزی / رفتاری، تکانشگری و کاهش اهمیت تأخیری با رفتارهای پرخطر در نوجوانان: نقش واسطهای اختلال در تنظیم هیجان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 26-45]
کتب درسی
تحلیل محتوای کمی کتابهای درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]
کنجکاوی
تحلیل محتوای کمی کتابهای درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]
کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2
اثربخشی الگوی آموزشی تعاملی مبتنی بر رسانههای نوین بر شادکامی و امیدواری در کودکان مبتلا به دیابت نو ع 2 [دوره 19، شماره 68، 1402]
کووید 19
فراتحلیلی بر رابطه اضطراب کرونا و تاب آوری [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 102-126]
کووید-۱۹
مدلسازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همهگیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402]
م
محتوای برنامه درسی
تحلیل محتوای کمی کتابهای درسی دوره دوم ابتدایی از منظر تحریک کنجکاوی دانشآموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 46-70]
مدیریت ایجاد و راهاندازی
پیوند بازی، آموزش و پرورش در مهدهای کودک: طراحی مدل بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 19، شماره 67، 1402]
مدل ساختاری
تدوین مدل ساختاری عوامل مؤثر بر طرد همسالان در مقطع ابتدائی: یک پژوهش آمیخته [دوره 19، شماره 67، 1402]
مدل وابستگی متقابل بازیگر- شریک (APIM)
ارزیابی اثربخشی مداخلات علوم رفتاری در داده های زوجی: مقایسه رویکرد تحلیل کوواریانس و رویکرد تحلیل داده های زوجی (APIM) [دوره 19، شماره 67، 1402، صفحه 6-29]
یادگیری الکترونیکی
مدلسازی پیشرفت تحصیلی دانشگاهی در همهگیری کووید-19 بر اساس متغیرهای شخصیتی و نگرشی دانشجویان [دوره 19، شماره 67، 1402]
یادگیری معکوس
مقایسه اثربخشی آموزش معکوس و راهبرد فراشناختی بر خودشکوفایی و پایداری آن در دانش آموزان [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 1-25]
یادگیری مغز محور
مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه سوم دارای اختلال ریاضی [دوره 19، شماره 68، 1402، صفحه 128-150]